petak, 9. prosinca 2016.

Bob Dylan


Bob Dylan (pravim imenom Robert Allen Zimmerman) je američki pjevač, skladatelj i pjesnik. Rođen je 24. svibnja 1941. godine u Minnesoti.
Od djetinstva je slušajući radio zavolio glazbu, blues, country, a zatim i rock and roll, kasnije i folk. Još za školskih dana osniva bendove. Jednom prilikom su nastupali na školskom talent showu i njihov rokerski nastup bio je toliko glasan da im je ravnatelj isključio mikrofon. No, Dylan je bio uporan i sasvim se posvetio glazbi. 60-ih godina 20. stoljeća kreće njegova slava. Njegov utjecaj na glazbu je ogroman i prvi je inzistirao na kvaliteti tekstova pjesama. Uz pjevanje svira gitaru, bass gitaru, usnu harmoniku i glasovir. Objavio je 44 albuma. Dvaput je održao koncerte u Hrvatskoj - 2008. u Varaždinu i 2010. u Zagrebu. 2016. osvojio je Nobelovu nagradu za književnost.
Neke njegove pjesme:


Broj komentara: 6:

  1. Sorry, ne znam u čemu je problem sa slovima. Ja uredim i stavim na uobičajeno i onda se samo prebaci u malo. Probala sam opet isti tekst napisati u novoj objavi ali mi se događa ista stvar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slova jesu malo sitna, ali post mi se svejedno jako sviđa svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobro puno sam naučio o tom liku hvala super blok :D

    OdgovoriIzbriši