petak, 11. studenoga 2016.

Moj uzor i (nadam se) buduće zanimanje

Imam puno zanimanja na pameti. Neka od njih su: učiteljica, arheolog...
Zanima me povijest, i to jako. Zanimaju me neke drevne civilizacije, tajne i zagonetke (npr. zašto su Maje samo nestale s lica Zemlje, kako su Egipćani bili toliko napredni za svoje vrijeme i kako su izgradili piramide...) Ali isto tako jako volim igrice (kako ste mogli saznati iz prošle objave) i htijela bih ih dizajnirati jer imam toliko ideja. Htijela bih biti i youtuber i pisac...
Sve je vrlo spetljano...
Pa, recite mi u komentarima što bi vi htjeli postati i, ako već imate zanimanje, koje je? Pomognite mi i recite što bi bilo najpametnije postati.
Nemam preveliki uzor, ali mislim da je LDShadowLady super. Ona ima stila i uspješan youtube kanal i mačku :).

Nema komentara:

Objavi komentar